Karaca Grup, 50 Yıllık Tecrübesiyle Büyümeye Devam Ediyor
İstanbul Süleymaniye’de 1973 yılında kurulan ve Emsan, Jumbo, Homend gibi markaları bünyesine katan Karaca, bugün 4000’den fazla çalışanı ve 300’den fazla mağazasıyla 43 ülkede hizmet veriyor. Ayrıca, 2000’den fazla satış noktası ve e-ticaret operasyonlarıyla Karaca Grup çatısı altında 18 markaya ev sahipliği yapıyor. Karaca, ev yaşamı kategorisinde dünya çapında ilk akla gelen markalardan biri olma hedefiyle 2030 yılına kadar çalışmalarını sürdürüyor.
Dijital dönüşüm kapsamında atılan adımlardan biri de Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen ürünlerinin Karaca platformlarında satışa sunulması oldu. 40 ülkede 1000 mağazaya sahip olan ve bugüne kadar yalnızca kendi satış kanallarında varlık gösteren Flying Tiger Copenhagen, globalde ilk defa Karaca platformunda ürünlerini sunmaya başladı.
Karaca Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Karaca, Flying Tiger Copenhagen Genel Müdürü Sami Hotak, Shark Ninja Türkiye Genel Müdürü Galip Bağcı, Mudo CEO’su Ömer Taviloğlu, Baci Milano Kurucusu Giovanni Colombo – Silvia Arienti, Guzzini CEO’su Grasso Sergio Ferruccio, Alessi CFO’su Paolo Roviera gibi dünyaca ünlü markaların yöneticilerinin katılımıyla yapılan bir basın toplantısında ise Karaca’nın hedefleri ve stratejileri ele alındı.
Fatih Karaca, “Karaca olarak, global ve yerel pazarda prestijli markaları tek çatı altında toplayarak güçlü bir ekosistem oluşturuyoruz. Amacımız, evle ilgili tüm ihtiyaçları karşılayabileceğiniz güvenilir bir platform sunmak. Ancak, bu sadece bir pazaryeri değil. 50 yılı aşkın tecrübemizle estetik, fonksiyonellik ve kaliteye önem veren markaları, müşterilerimize değer katacağını düşündüğümüz sürece platformumuza dahil ediyoruz” şeklinde konuştu.